השתיקה היא התגובה הגרועה ביותר!

העבר מראה שדווקא בתקופות מיתון ובעת משבר היו כאלו שבמקום לסגור את הברז בחרו לקרוא לשותפים מהימנים על מנת להחליף את האסטרטגיה השיווקית וניהול הדיאלוג עם התושבים והלקוחות שלהם כדי להבטיח שהם יישארו רלוונטיים, כאשר ראו לנגד ענייהם את חלוף המשבר וההזדמנות העתידה לבוא.
גלי מיכל חנן

גלי מיכל חנן

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
מנכ"לית muniplus מבית זוויות

לכן דווקא עכשיו, רצוי שתוכניות השיווק הדיגיטלית שלכם יעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם הקהל שלכם בכדי שתוכלו להגיב באופן הולם לדאגות הנגיף שהם חשים. 

לפניכם כמה טיפים ורעיונות מומלצים: 

☑ בדברים הטובים שאתם יכולים לעשות עבור התושבים או הלקוחות שלכם.

☑ במידע ופתרונות שיכולים לעזור לעבוד בשגרה החדשה.

☑ בטיפים שיעזרו לכם להוריד מעט מתח, פחד, פאניקה וחרדה.

התאימו את מודל התקשורת שלכם

אמנם אין חוויה וירטואלית שמתקרבת לקסם והריגוש שבמופע פנים מול פנים, אין פגישה ב ZOOM שיכולה להחליף פגישות עבודה לבניית תכניות עבודה, אין שיחה טלפונית שמתקרבת לטיפול או ייעוץ מומחה בקליניקה, אך ישנה מציאות חדשה וזאת עובדה! ככל הנראה תקופת משבר הקורונה תקטין את כמות הצריכה והנוכחות הפיזית, אך ארגונים ורשויות חכמות יכולות לנקוט צעדים פרואקטיביים כדי להתכונן לכך.
לדוגמא, מנהלים ועובדי הרשות מתלוננים לעתים קרובות כי אין להם זמן לעדכן את אתרי האינטרנט שלהם בגלל עומס העבודה שלהם. ובכן, זה בדיוק הזמן לבקר באתר הארגון ולוודא שהחברה שלך מוצגת היטב.

התאמת תוכן האתר שלהם כך שיהיה רלוונטי:

1️⃣ מנוע החיפוש Google אוהב רלוונטיות ותוכן עניני ולכן חשוב שתזינו מידע מדויק ועדכני ביותר בהתאם לתקופה. אף מומלץ להעלות שאלות ותשובות נפוצות לתקופה הנוכחית.

2️⃣ הקמת דף הרשמה למיפוי תושבים ולקוחות בהתאם לתחומי העניין והמידע שהיו רוצים לקבל בתקופה הנוכחית.

3️⃣ יצירת תוכן בווידאו כדי להתבלט מבין כל עומס המידע החדשותי שכולנו חווים.

גבשו מערך קמפיינים ושירותים מותאמים לתקופת משבר הקורונה

אנחנו רואים שישנה עליה בצריכת המדיה הדיגיטלית והתקשורת, הקהל שלכם יחפש תשובות בכל מקום שיוכל למצוא, מידע מטעה יכול להתפשט בהיעדר תשובות ישירות ורשמיות ממכם. התושבים והלקוחות שלכם ירצו לדעת מידע בסיסי כלשהו. לכן חשוב שתקימו כוח משימה בעת משבר שידאג לתוכנית היענות לדאגות העובדים, לשאלות לקוחות ובירורים בתקשורת. חברת זוויות פיתחה מודל "דיאלוג חכם" על מנת לעזור לרשויות מקומיות וארגונים מודל שיכול לעזור לכם לשלוח מידע בכל הערוצים, כולל אתר האינטרנט שלכם, דוא"ל, סמס, בלוג ומדיה חברתית.
חיזוק ההתמקדות שלכם בשיווק באינטרנט יאפשר לכם לשמור על נורמליות בימים מטורפים אלו ויעניק לכם יתרון גם לימים שיבואו אח"כ. אפילו אם רק חלק קטן מהתקציבים של האירועים והתוכניות שהיו בקנה יועבר להשקעה באפיקים דיגיטליים הדבר יתורגם לצמיחה אדירה בשיווק באינטרנט ובחשיפה בקרב הקהל שלכם.

אופטימיות ומוטיבציה – יש לכם אחריות אתם המנהיגים

גם אם הלקוחות שלכם לא קונים כרגע והתושבים לא מגיבים מידית לפעילות שאתם עושים. אתם יכולים להישאר בראש מורם על ידי התחשבות בצרכים שלהם ומתן ערך בתקופה המאתגרת הזאת. תוכן שעוזר לפתור את הבעיות הדחופות ביותר שלהם יהיה תמיד מבוקש. כך גם סרטונים מעוררי השראה, עיצובים יצירתיים ורעיונות חדשניים המשותפים להנהגת הארגון שלכם תמיד יתקבלו בברכה.
אמנם מגפת הקורונה כבר השפיעה באופן משמעותי על הקהילה הפרטית, העסקית ועל הכלכלה והחברה בכלל, אך לארגון שלכם יש עדיין המון הזדמנויות להיות שם עבור הלקוחות והתושבים שלכם. למרות שזה מתסכל להתרחק מאינטראקציות פנים אל פנים, אתם יכולים לצמצם את הריחוק באמצעות הטכנולוגיה והרשת הדיגיטלית.
זה הזמן להכניס מערכות ידידותיות לחיזוק הקשר עם תושבים, מיפו צרכים לפי גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד. מערכת שתאפשר לכם לנהל את הכול גם מרחוק ובלחיצת כפתור.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *