אל תחכו שתכאב לכם השן כדי ללכת לרופא שיניים

שמדובר בתכנון אורבני של עיר, תכנון אסטרטגי של חיי קהילה, ניהול משאבים או כנסי תושבים יכול להיות פשוט יותר ללכת למומחה שיעשה לכם סדר ויוביל לתוצאה מקצועית יותר
גלי מיכל חנן

גלי מיכל חנן

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
המוניציפאלית - גלי מיכל חנן

לאחרונה נתקלתי בפרסומת שהקונספט שלו אומר "אני יודע לעשות הכול לבד" למה זה כל כך תפס את עיניי? כי זה משקף באופן די אמיתי את המציאות שמופיעה אצל רובנו ביום יום, כמעט כל אחד ואחת מאתנו השתמשו פעם במשפט "שטויות, אני יודע לבד" או "חבל על הכסף תעשי בעצמך"
נכון, באמת שאפשר לפעמים לעשות לבד וזה אפילו יכול לחסוך באותו הרגע כסף. השאלה האם כאשר כואבת לי השן אני אוותר על ללכת לרופא שיניים, או אם אני נמצאת בדילמה משפטית אני אוותר על התייעצות עם עורך דין?

גם כאן, שמדובר בתכנון אורבני של עיר, תכנון אסטרטגי של חיי קהילה, ניהול משאבים או כנסי תושבים יכול להיות פשוט יותר ללכת למומחה שיעשה לכם סדר ויוביל לתוצאה מקצועית יותר, מהירה יותר, ממוקדת וחסכונית לטווח הארוך. וזה בהנחה שתבחרו לעבוד עם מומחים שמתמקצעים במתן כלים ופתרונות בתחום המבוקש.
מה כן חשוב שתעשו? תבדקו רזומה, מה בדיוק עשה המומחה ברמת פרויקט והאם הפתרון שמומחה מציע יכול להתאים לכם ובאיזה מובן. ואם נחזור לרופא השיניים תבדקו האם אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך על המומחה שיעשה לכם סתימה ולא בהכרח טיפול שורש.

לפעמים אני מרגישה שמרבית ההשקעה שלי הולכת לפיתוח מערכת יחסי אמון מול הלקוחות וברגע שיש חיבור הכול פשוט קורה הרבה יותר בקלות. החיבור הזה מאפשר לי לנהל את הפרויקט מא' ועד ת' ולתת ללקוחות שלי את הטוב ביותר, באופן כזה שהם מיד יבינו למה היה רצוי שיבחרו בי לאותו פרויקט. אני חושבת שזאת גם הסיבה המרכזית שהצלחתי לזכות במכרזים אל מול תאגידים וחברות ענק.

אני תמיד אומר בקול, שאין לי ספק שהדרג המקצועי ברשות המקומית יודע לעשות כנסי תושבים, אבל האם הוא עושה בשוטף רק כנסי תושבים ושיתוף ציבור? ולכן כאשר אני לוקחת פרויקט של שיתוף ציבור, כנסי תושבים, ביצוע סקר או מחקר ומיפוי נתונים, אני תמיד יקצה צוות רלוונטי ייעודי ומומחה לאותו הפרויקט. בנוסף, אדאג לכך שהפרויקט יבוצע באופן מיטבי, בלוחות זמנים ברורים וישלב טכניקות יצירתיות לאחר שגובשה תוכנית עבודה ברורה ופרקטית.
דבר נוסף שתמיד מנחה אותי בעבודה שלי מול הלקוחות זה מצד אחד להסביר פשוט ומצד שני לתת מעטפת שלמה. לא לצאת מנקודת הנחה שהלקוח יודע כבר לעשות את העבודה אלא לצאת מנקודת הנחה שהו בחר בי והוא סומך עלי שאני אעשה את הכול עבורו, יוריד לו את כאב הראש וגם אתן לו ערך מוסף יצירתי וייחודי לטיפול בסוגיה. בדיוק כמו שצוות הפיתוח שלי דואג שכאשר הוא מקים מערכת טכנולוגית הוא צריך גם לדאוג להטמיע אותה בקרב משתמשי הקצה, להדריך, ללוות ואפילו לסייע בתפעול המערכת. שחלילה לא תעמוד מערכת כמו פיל לבן שאף אחד לא משתמש בה כי אין לו זמן, ידע או מומחה שמתמקצע בפרויקט.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *